لذت از هوشبری با وبلاگ اکسیژن

لذت از هوشبری با وبلاگ اکسیژن
اکسیژن اولین وبلاگ تخصصی هوشبری دانشگاه علوم پزشکی همدان  
قالب وبلاگ
حسيني تاكيد كرد: در آغاز چهارمين دهه زندگي خود هستم و نياز دارم به برخي سووالات ذهنم پاسخ دهم و اين امر بدون در اختيار داشتن زماني مناسب براي تحقيق و جستجو امكانپذير نيست.

شهاب حسيني بازيگر سينما و تلويزيون قصد دارد پس از پايان بازي در سريال 'سرزمين كهن' به كارگرداني كمال تبريزي براي پنج سال از دنياي بازيگري خداحافظي كند.

شهاب حسيني روز چهارشنبه در گفت وگو با ايرنا گفت: قصد دارم براي مدتي بازيگري را كنار بگذارم، امروز نياز به دريافت هاي جديدي در كار و زندگي دارم و بايد براي بدست آوردن اين دريافت ها زماني را اختصاص دهم.

بازيگر فيلم سينمايي جدايي نادر از سيمين يادآور شد: پايان هر دهه از زندگي، دغدغه هايي را براي هر انسان در پي دارد و برخي اين دغدغه ها رنگ ديگري گرفته، تعدادي از آنها عميق شده و برخي نيز از بين مي رود.

حسيني تاكيد كرد: در آغاز چهارمين دهه زندگي خود هستم و نياز دارم به برخي سووالات ذهنم پاسخ دهم و اين امر بدون در اختيار داشتن زماني مناسب براي تحقيق و جستجو امكانپذير نيست.

وي ادامه داد: اين تلاش براي رهايي از تكرار و فرار از مرز روزمرگي است زيرا ادامه اين روند موجب مرگ عشق و خلاقيت مي شود.

بازيگر فيلم سينمايي 'رف روي شيرواني داغ گفت: فقط براي رفع نيازهاي روزمره در زندگي نمي توان در آثار سينمايي بازي كرد و نبايد در انتظار باشيم تا پس از سال ها به واسطه دو پيشنهاد خوب، اثري درخور توجه در عرصه بازيگري داشته باشيم.

حسيني ادامه داد: براي دريافت صحيح و درك عميق تر از حرفه بازيگري نياز دارم فضاي پشت دوربين را تجربه كنم تا اينگونه به شناخت خوبي از سينما و دنياي فيلم برسم.

وي درباره اينكه در اين سال ها چه فعاليتي خواهد كرد، يادآور شد: سال هاي دوري از عرصه بازيگري بدون شك دوران استراحت نيست، در اين سال ها تلاش مي كنم تا از بيرون به بازيگري و سينما نگاه كنم و به جستجو و كنكاش براي تازه شدن بپردازم.

بازيگر فيلم سينمايي د'رباره الي افزود: 15 سال عملكرد من در عرصه هنر، حاصل 26 سال زندگي قبل از دوران هنري من بوده است. در اين دوران سرگشتگي هاي دوران نوجواني، شرايط هشت سال جنگ تحميلي و احساسات و روياپردازي هاي متناسب با جواني با من همراه بود اما در سال هاي اخير تجربه جديدي به من افزوده نشده است.

حسيني ادامه داد: تصور مي كنم به ابزاري براي كار خود تبديل شده ام و دوست دارم از آنچه تاكنون بوده و هستم مفيدتر باشم تا به اغناي روحي برسم.

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 13 / 4برچسب:, ] [ 3:51 ] [ پویا صفی خانی ] [ ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ تخصصی هوشبری دانشگاه علوم پزشکی همدان خوش آمدید.
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان لذت از هوشبری با وبلاگ تخصصی اکسیژن و آدرس oxygen88.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 26
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 41
بازدید ماه : 2276
بازدید کل : 453230
تعداد مطالب : 248
تعداد نظرات : 32
تعداد آنلاین : 1

داغ کن - کلوب دات کام

تعبیر خواب آنلاین

.



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

.




.


فال امروز


استخاره آنلاین با قرآن کریم


Pichak go Up
فروش بک لینک طراحی سایت عکس